 |
 |
|
 |
|
21 mei: Suffocation, Cephalic Carnage, Havok, Fallujah en Buried 22 mei: Judas Priest - Epitaph 23 mei: Drive Like Maria en Green Lizard Judas Priest - Epitaph 24 mei: Drive Like Maria, Green Lizard en Blackmail Legends Of Metal: AC/DC UK, Powerslave en Stormrider Nuclear Sushi Vicious Rumors 25 mei: Focus HellIndoor Metalfest Nuclear Sushi en Family Of Dog Spoil Engine, Bliksem, Saille en Figure 9 Vanderbuyst, Roadkill en Black-Bone Vicious Rumors, The Order Of Chaos en Iron Knights 26 mei: Megadeth Paul Di'Anno, Martyr en Methusalem Project Pain en Remorse
Uli Jon Roth Vicious Rumors, The Order Of Chaos en Iron Knights
|
|
 |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
21 juni: Dokk'em Open Air Metalfest Open Air My Favorite Scar Thy Art Is Murder, Bring On The Bloodshed, When Walls Collapse en 13 Steps
|
|
 |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
Vandaag jarig:Antti Laurén (Manitou) - 34Charles "Sexecutioner" Varga (Gwar) - 55Kevin Talley (Dååth) - 34Michael Kruit (Chaos Divine) - 29Raul "Yuyi" M. (Dark Embrace) - 31Rudy Jan van de Bergh (Phantom Mask) - 35Yves Huts (Epica) - 34 |
|
 |
|
 |
|  |
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie?
[ Stem | Andere polls ] |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Metalfan.nl op 20-12-2009 om 19:43
De hevige sneeuwval zorgt overal voor overlast. Veel mensen lopen hierdoor hun concert mis. Vind je dat deze mensen hun geld terug moeten krijgen van de organisator? |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door 17 op 20-12-2009 om 20:03
Nee |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Blueblood op 20-12-2009 om 20:14
Een tegemoetkoming d.m.v. een gratis ticket voor een ander metalconcert naar keuze of grote korting op de DVD van het concert zou zeker wel mogen. |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Een Metalfan op 20-12-2009 om 20:35
hangt van de situatie af. Als het concert wordt afgelast omdat de artiest er zelf niet kan komen, dan wel.
|
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Jim op 20-12-2009 om 22:21
Artiesten zullen niet een deel van de gage kado doen. In het geval van The Gathering is het heel logisch en gemakkelijk dat de datum verplaatst wordt en tickets geldig blijven voor die datum. (en als je dan niet kunt, dan gewoon geld terug) Bij de 013 kan dat niet. Al die artiesten kunnen gewoon maar op 1 datum. Het concert gaat gewoon door. Het is gewoon vette pech als je er niet bij kunt zijn, maar ik vind niet dat de 013 daar iets aan kan doen en moet opdraaien voor de kosten. Top dat ze zo'n kortingsactie aan gaan bieden, maar ze zijn het natuurlijk niet verplicht. |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door erik op 20-12-2009 om 22:27
Je kunt nog altijd op je ski's naar 013 komen |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Blueblood op 20-12-2009 om 22:41
Begrijp ik allemaal, maar waarom niet halfweg komen en alle gedupeerden gratis een DVD-opname van het concert opsturen? |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Een Metalfan op 21-12-2009 om 00:13
Ik vind het zelfs absurd dat 013 tegemoet zou moeten komen: had ik een kaartje gekocht, dan had ik gewoon netjes in de namiddag al vertrokken (of mezelf in m'n zetel gezet en verder niet gejankt).
013 wordt in dit geval dubbel getroffen: langs de ene kant missen ze ook nog de barinkomsten en langs de andere kant verwachten mensen dat ze hen tegemoet gaan komen voor iets als het weer?
Het moet niet gekker worden! |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Erik op 21-12-2009 om 01:00
Nee!
Als hieraan tegemoet word gekomen is natuurlijk het hek van de dam.
Oh, het waait / regent / sneeuwt / etc.
Zo kun je natuurlijk alltijd wel wat verzinnen.
Aan het weer kan gewoon niemand wat doen! |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door da -Z- op 21-12-2009 om 01:03
Nee! Gewoon op tijd vertrekken, dan is er niks aan de hand. |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Arjan op 21-12-2009 om 16:51
Inderdaad nee, om de al gegeven argumenten. |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Judith op 21-12-2009 om 16:56
Ik heb ja gestemd....maar achteraf na het lezen van de reacties klinkt het best logischer om nee te zeggen. En inderdaad in zo'n geval als the gathering is het makkelijker om iets te regelen dan een concert met meerder bands uit andere landen |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door HighKing op 21-12-2009 om 18:20
Wat een onzin. Zo ontzettend beroerd is het weer in NL nou ook niet geweest... dan ga je maar een uurtje eerder van huis zodat je rustiger kunt rijden. Niets aan de hand! |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Een Metalfan op 21-12-2009 om 19:57
gewoon door laten gaan.
arme mensen waar de winters veel heftiger zijn .
daar gaan concerten gewoon door. |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Hertog op 21-12-2009 om 20:16
Als The Gathering gisteren had gespeeld, dan was ik gewoon gegaan. Wel relaxt dat ze van tevoren hebben aangekondigd dat het consnert uitgesteld zou worden. |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door - op 22-12-2009 om 09:07
Ik heb ja gestemd, mede omdat we niet naar de 013 konden en dus 2 ongebruikte kaarten heb. Ik ga de redenen niet uitleggen, omdat ik hoogstwaarschijnlijk de enige ben op metalfan.nl met deze mening, gezien de algemene reacties hier.
Ik ben benieuwd wat de 013 gaat doen...korting concertkaartjes, geld terug...of zoals ik denk dat er gebeurt: niets, behalve een leuke avond voor de 120 mensen die er wel waren. Ik wed dat die ook allemaal hier "nee" zitten te stemmen/posten.
Nou, de groeten |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Gilbert op 22-12-2009 om 10:47
Aan de vorige poster: Hoewel de meeste reacties hierboven argumenten opsommen om "nee" te stemmen, geeft de uitslag van de poll juist het tegenovergestelde beeld. De meeste bezoekers van Metalfan.nl blijken dus wel degelijk van mening dat degenen die door de sneeuwval het concert hebben moeten missen, recht hebben op compensatie. Dus je bent echt niet de enige met die opinie. Ik heb zelf op "nee" gestemd, maar begrijp best de teleurstelling van degenen die bijvoorbeeld afhankelijk zijn van het openbaar vervoer en daardoor niet in Tilburg konden komen. |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Kiske op 22-12-2009 om 11:51
Neej! Het is aan de concertorganisator om te zorgen dat het concert door gaat! Zij moeten zorgen dat de bands er zijn... De locatie gereed is en het aantal mensen goed kunnen worden ontvangen! Dat is de taak van de concertorganisator! Hoe mensen bij dat concert komen zal hun compleet een worst zijn! Interesseerd hun niet en is ook helemaal niet hun bussiness... Betaald is betaald! |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Jasper op 22-12-2009 om 12:52
Nee, natuurlijk niet..
Dat is natuurlijk overmacht.. |
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Andre op 22-12-2009 om 13:23
Nee !!!
Concertzalen, bands en concertorganisatoren kunnen hier niets aan doen!
Als het openbaar vervoer bv. staakt kun je hier de concertorganisator ook niet voor op laten draaien!
|
|
Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie? Geplaatst door Een Metalfan op 23-12-2009 om 13:48
Nergens voor nodig. Iedereen moet maar zorgen er op tijd te geraken. Vreemd (en flauw) dat de meerderheid op ja blijkt te stemmen. |
|
Reageer op: Vind je dat tickethouders die door de sneeuwval hun concert mislopen recht hebben op restitutie?
|
|
|  |
 |
 |
|
 |
|
21 mei: (cd) A Pale Horse Named Death - Lay My Soul To Waste 24 mei: (cd) Circle Of Silence - The Rise Of Resistence (cd) Dew-Scented - Insurgent (cd) Eldkraft - Shaman (cd) Gloryful - The Warriors Code (cd) Ivanhoe - Systematrix (cd) Kylesa - Ultraviolet (cd) Lacrimas Pofundere - Antiadore (cd) Powerworld - Cybersteria (cd) Suidakra - Eternal Defiance 25 mei: (cd) U.D.O. - Steelhammer 27 mei: (cd) Age Of Taurus - Desperate Souls of Tortured Times (cd) Anvil - Hope In Hell (cd) Black Star Riders - All Hell Breaks Loose (cd) Burzum - Sol Austan, Mani Vestan (cd) Dark Tranquillity - Construct
|
|
 |
|
 |
|